Combinație deosebit de eficientă de detergenți solubili în ulei și dispersanți stabili termic pentru îndepărtarea rapidă și ușoară a
nămolului negru și a altor resturi de ardere din motor și vibrochen.
Camera de ardere a unui motor pe benzină conține combustibil și aer iar după aprindere și ardere rămân reziduuri de ardere.
Majoritatea reziduurilor de ardere sunt eliminate prin sistemul de evacuare dar o mică proporție trece în vibrochen sub formă degaz și
astfel în uleiul motor. Combustibilul ars parţial are o solubilitate slabă în ulei și contribuie la formarea nămolului și a lacurilor pe
suprafeța metalului. În prezența oxigenului, a azotului și a căldurii, uleiul lubrifiant formează produse de oxidare insolubilă care
formează de asemenea, nămolul și depozite.
La motoarele diesel, sulful aflat în camera de ardere, împreună cu apa care este produsă din arderea aerului din amestecul de
combustibil / aer, în timpul combustiei este transformat în SO2 și SO3 și formează sulfați și acizi sulfuroși. Aceste produse, care rămân
inițial în zona segmenților de pe piston ca funingine și reziduuri de combustibil oxidat cu molecule mici (chiar și acolo cu efect dăunător
asupra motorului), sunt transportate cu gazele suflate sau uleiul motor în partea inferioară a vibrochenului unde formează depuneri și
lacuri care produc rugină și uzură
Proprietăți
- reduce depozitele
- îndepărtează nămolurile negre
- curăță conductele de ulei, găurile și ecranele
- simplu de utilizat
- previne reparații costisitoare
- economic
- previne deficitul de ungere
- previne aglomerarea produselor de ardere
Caracteristici tehnice
Bază aditivi, lichid purtător
Culoare maro închis
Punct de inflamabilitate 63 °C
Punct de curgere -35 °C
Miros caracteristic
Formă lichid
Viscositate la 40°C 43 mm²/s
Densitate la 20°C 0,860 g/cm³
Domeniul de aplicare
Adecvat pentru toate uleiurile de motor uzuale, la motoarele pe benzină şi motoarele Diesel, cu şi fără filtru de particule Diesel (DPF).
Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator. Se adaugă la aprox. 200 km înainte de schimbarea uleiului. Conţinutul dozei este
suficient pentru 5 l de ulei de motor.
Mod de utilizare
O cutie de 300ml pentru o cantitate de 5L ulei. După adăugarea soluţiei se circulă cca. 100 – 300 km evitându-se o accelerare maximă,
apoi schimbaţi uleiul şi înlocuiţi filtrele. Repetaţi operaţia de curăţare în cazul motoarelor foarte murdare, iar dacă este necesar filtraţi
uleiul din baie cu o sită. Soluţia de spălare a nămolului de ulei se poate folosi înaintea fiecărui schimb de ulei.
Notă :Nu este recomandat folosirea acestui produs la motociclete cu ambreaj umed !
Ambalaje disponibile
300 ml Art. nr. 5200
Cod vechi 5200 !
Cantitate / palet
1848 buc.
Rating general al produsului
0 stele din 0 review-uri.
Acest produs nu are adaugat inca nici un review. Fii tu primul care lasa un review pentru Soluţie Liqui Moly spălare depuneri nămol (5200) 300 ml.