- Ulei
- Becuri și LED-uri
- Acumulatori auto
- Stergatoare auto
- Informatii utile
LICHIDE AUTO
CONSUMABILE AUTO
Alte accesorii pentru interior
Covorase auto si tavite portagaj
Accesorii pentru exterior
Cosmetice si intretinere auto
Accesorii si echipamente de curatat
Odorizante
Daca ați constatat că lipsesc produse din colet, vă rugăm să ne informati în maxim 24 de ore de la recepționarea coletului, , prin completarea formularului de contact sau pe mail la office@automag.ro.
Dacă produsul primit este deteriorat (lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) vă recomandăm sa refuzati livrarea. Dacă totuși ați acceptat coletul, vă rugam să solicitați curierului completarea unui proces verbal și să ne informati în maxim 24 de ore de la livrare ,, prin completarea formularului de contact sau pe mail la office@automag.ro. Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea pozitiva.
Nu am primit factura. Ce fac?
Factura se va trimite automat pe emailul din comanda, imediat dupa primirea coletului de la firma de curierat. Daca nu ai primit-o in maxim 24 de ore, te rugam sa ne contactezi pe adresa office@automag.ro
Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata printr-un email la adresa office@automag. ro sau pe Whatsapp
Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru a solicita o refacturare, trimite datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare la adresa office@automag.ro.